Оглас o продаји покретних ствари одузетих у поступку пореске контроле путем првог усменог јавног надметања
Министарство финансија Пореска управа, Сектор за материјалне ресурсе, Одељење за поступање са робом, на основу члана 104. и члана 134. Закона о пореском поступку и пореској администрацији „Сл. гласник РС“, бр. 80/02... 138/22), објављује:
Оглас o продаји покретних ствари одузетих у поступку пореске контроле
путем првог усменог јавног надметања
Усмено јавно надметање одржаће се дана 5.06.2024. године, са почетком у 12.30 часова, у просторијама Пореске управе-Сектора за материјалне ресурсе Одељења за поступање са робом-Одсека за поступање са робом из пореског поступка у месту рада Крагујевац, зграда Безистана, у Крагујевцу ул. 27 марта бр.14.
Продају се ствари (тапацирани намештај ближе наведен и описан од броја 1. до 8. у табели), у укупном износу од 271.715,58 динара.
Заинтерсовани купци путем мејла могу се обратити контакт особи Ђусић Весни да им се достави табела са робом која је предмет продаје.
Ствари које се продају, налазе се на чувању у магацину Собовица ул. Рачански пут бб.
УСЛОВИ ЗА УЧЕШЋЕ
У поступку предметне продаје је потребно уплатити депозит из разлога што је укупна вредност робе која се продаје утврђена износу већем од 200.000,00 динара. Понуђач је дужан да до 4.06.2023 године уплати депозит у износу од 10% утврђене почетне вредности на рачун 840-1176804-31 са позивом на број одобрења 03033 сврха уплате :учешће у поступку усменог јавног надметања, доказ о уплати доставити комисији за продају приликом пријављивања за учешће на јавној продаји.Лица која уплату изврше након предвиђеног рока неће моћи да учествују на јавном надметању.
Заинтересовани понуђачи могу да разгледају покретну ствар која је предмет јавне продаје у радне дане ( понедељак-петак) у времену од 10 до 13 часова, у просторијама магацина Собовица, у Крагујевцу, ул. Рачански пут бб., уз претходни договор са магационером телефон 034/67925762 као и на дан одржавања јавне продаје.
Право учешћа на усменом јавном надметању имају правна лица, предузетници и физичка лица.
Пријављивање за учешће на усменом јавном надметању врши се попуњавањем обрасца пријаве за учешће на јавној продаји непосредно пред почетак продаје.
Приликом подношења пријаве за учешће на јавној продаји дужни су да Комисији за продају приложе на увид важећу личну карту или пасош, ради усаглашавања са подацима из пријаве, затим да доставе пуномоћје за физичко лице када је подносилац пријаве правно лице и предузетник, или доказ да је учесник на продаји законски заступник правног лица односно предузетника подносиоца пријаве, као и доказ о уплати депозита у висини од 10% од укупне почетне вредности за покрене ствари и то у следећем износу од 27.170,00 динара.
За стицање права учешћа у овом поступку продаје потребно је све ове услове испунити кумулативно.
УСЛОВИ ПРОДАЈЕ
Продаја покретних ствари путем усменог јавног надметања, по овом огласу, спровешће се уколико се јаве најмање два понуђача која испуњавају услове за учешће.
На првом усменом јавном надметању, покретне ствари које су предмет продаје, се не могу продати испод 60% утврђене почетне вредности.
Порески обвезник, лица запослена у Пореској управи и са њима повезана лица не могу бити купци ствари. Забрана се односи и на препродају купљених ствари, њихово давање у закуп, на поклон или на коришћење тим лицима, у периоду од годину дана по извршеној продаји.
Ствари се продају у виђеном стању без могућности њиховог враћања ако се накнадно утврде неки недостаци и без права на накнадне рекламације.
Купац – најбољи понуђач је дужан да цену по којој су му продате покретне ствари уплати у року од 8 дана од дана достављања Записника о продаји покретне ствари. Ако купац у одређеном року не уплати вредност за коју су му ствари продате, увећану за припадајући порез на додату вредност, продаја се у односу на тог купца оглашава неважећом, а купац губи право на повраћај положеног депозита и не може бити понуђач у даљем поступку продаје те ствари. Понуђачима који нису изгубили право на повраћај депозита, депозит се враћа у року од 8 дана од дана спроведеног поступка продаје.
Купац обезбеђује и сноси трошкове преузимања покретних ствари, утовар и превоз у присуству радника Пореске управе.
ДОДАТНЕ ИНФОРМАЦИЈЕ
Додатне информације и обавештења у вези са предметом и условима продаје, могу се добити радним данима од 12 до 14 часова на број телефона 034/336-375 или мејл vesna.djusic@purs.gov.rs, oсобa за контакт je Весна Ђусић.
Овај оглас je објављен на огласној табли Пореске управе, Сектор за материјалне ресурсе, Одељења за поступање са робом у Крагујевцу, ул.27.марта бр.14. и на сајту Пореске управе (www.poreskauprava.gov.rs).