Prodaja neopasnog otpada - papirne i kartonske ambalaže, mešanog papira, ostalog papira: sortiranog i nesortiranog belog papira (kancelarijski, arhivski, knjige) putem prikupljanja pisanih ponuda
Na osnovu Zakona o upravljanju otpadom („Sl. glasnik RS“, br. 36/2009...35/2023) i Odluke pomoćnika direktora broj: 000-031-00-00017/2023-3200/32 od 03.08.2023. godine, o kupoprodaji neopasnog otpada - papirne i kartonske ambalaže, mešanog papira, ostalog papira: sortiranog i nesortiranog belog papira (kancelarijski, arhivski, knjige), putem prikupljanja pisanih ponuda, komisija za sprovođenje postupka
objavljuje
JAVNI OGLAS
Prodaja neopasnog otpada - papirne i kartonske ambalaže,mešanog papira, ostalog papira: sortiranog i nesortiranog belog papira (kancelarijski, arhivski, knjige)
putem prikupljanja pisanih ponuda
1. PODACI O PREDMETU OGLASA
Predmet prodaje je neopasan otpad – papirna i kartonska ambalaža, mešani papir, ostali papir: sortirani i nesortirani beli papir (kancelarijski, arhivski, knjige) u daljem tekstu: otpadni papir, koji nastaje u svakodnevnom obavljanju delatnosti Poreske uprave i generiše se u poslovnim prostorijama organizacionih jedinica Poreske uprave koje regionalno pripadaju Beogradu, Nišu, Kragujevcu i Novom Sadu.
Operater je u obavezi da postupa u skladu odredbama Zakona o upravljanju otpadom, da dostavi odgovarajući Dokument o kretanju otpada, kojim se potvrđuje da je Operater u skladu sa zakonom izvršio odlaganje i recikliranje otpadnog papira, te da je za to odgovoran pred nadležnim državnim organima.
Otpadni papir je razvrstan u skladu sa Pravilnikom o kategorijama, ispitivanju i klasifikaciji otpada („Sl. glasnik RS“ br. 56/2010...39/2021) i Prilogom 1 – Katalog otpada, napred navedenog Pravilnika.
Preuzimanje dokumentacije i Obrasca za podnošenje ponuda zainteresovani operateri mogu izvršiti na Internet stranici: www.purs.gov.rs/ aktuelnosti uz obavezno dostavljanje dokaza o ispunjenosti uslova iz ovog oglasa.
Ponuda se dostavlja neposredno ili putem pošte u zatvorenoj i zapečaćenoj koverti sa naznakom: „Ponuda za kupoprodaju neopasnog otpada - papirne i kartonske ambalaže, mešanog papira, ostalog papira: sortiranog i nesortiranog belog papira (kancelarijski, arhivski, knjige)
" - NE OTVARATI-, a na poleđini koverte upisuje se naziv, sedište i adresa sa kontakt brojem telefonoma Operatera.
Adresa za dostavljanje ponuda je: Poreska uprava - Beograd, ul. 27. marta 28-32, najkasnije do 16.08.2023. godine, do 10,00 časova.
Ponude koje pristignu posle naznačenog vremena smatraće se neblagovremenim bez obzira kada su poslate. Sve neblagovremene ponude, biće neotvorene vraćene Operateru.
Javno otvaranje ponuda obaviće komisija, po isteku roka za podnošenje ponuda, odnosno dana 16.08.2023. godine u 12,00 časova, u prisustvu operatera, u prostorijama Poreske uprave – Sremska br. 6, drugi sprat, Beograd.
Ovlašćeni predstavnik Operatera je dužan da, pre početka otvaranja ponuda, komisiji preda overeno ovlašćenje za učešće u postupku, overeno pečatom na memorandumu Operatera.
Uslovi za učešće u postupku prikupljanja
Pravo učešća u postupku prodaje imaju operateri – pravna lica, čija je delatnost sakupljanje, transport otpadnog papira, koji poseduju potrebnu/e dozvolu/e za postupanje sa datom vrstom otpada - sakupljanje, transport, skladištenje i tretman na teritoriji Republike Srbije u skladu sa Zakonom o upravljanju otpadom i ispunjavaju sve navedene uslove za podnošenje ponude, i to:
- Fotokopije sledećih dozvola: integralna dozvola za sakupljanje i transport neopasnog otpada na teritoriji Republike Srbije; integralna dozvola za skladištenje i tretman neopasnog otpada na lokaciji Operatera, ili fotokopiju jedne integralne dozvole;
- Izvod o registraciji izdat od Agencije za privredne registre (osim u slučaju kada je za registarciju nadležan drugi organ.);
- Da poseduje ISO 14001:2015 za aktivnosti sakupljanja, otkupa, tretmana, transporta, sortiranja i prodaje neopasnog otpada;
- Da poseduje ISO 9001:2015 za aktivnosti sakupljanja, otkupa, tretmana, transporta, skladištenja i prodaje neopasnog otpada;
- Da poseduje polisu osiguranja od Opšte Odgovornosti iz registrovane osiguranikove delatnosti na minimum 100.000.000,00 rsd, osigurane sume;
- Da obezbedi kutije za prikupljanje otpadnog papira u objektima Poreske uprave, dokaz u vidu fotografije;
- Izveštaj o ispitivanju otpadnog papira prema Pravilniku o kategorijama, ispitivanju i klasifikaciji otpada („Sl. glasnik RS“ br. 56/2010...39/2021) i Prilogu 1 – Katalog otpada;
- Ovlašćenje, punomoćje za lice koje zastupa ponuđača-operatera u postupku, overeno pečatom na memorandumu Operatera.
Kriterijum za izbor ponude
Izbor najpovoljnije ponude izvršiće se primenom kriterijuma najviše ponuđene otkupne cene u formi dinara po jednom kilogramu (din/kg), otpadnog papira.
Ukoliko dva ili više ponuđača-operatera ponude istu cenu, postupak će se nastaviti putem javnog nadmetanja.
Nadmetanje će se sprovesti sa ponuđačima koji dostave odgovarajuće ponude.
Nadmetanje će se vršiti putem zatvorenih koverata u kojima će ponuđači pismeno ponuditi cenu po kilogramu.
Nadmetanje će se sprovesti dok jedan od ponuđača ne ponudi višu cenu po jednom kilogramu. Ukoliko ponuđači ne prisustvuju u postupku nadmetanja, njihova cena iz ponude će se smatrati konačnom.
Ukupno procenjena količina otpadnog papira iznosi oko 1.000 tona.
Sa ponuđačem-operaterom, koji ponudi najvišu cenu po kilogramu Klijent-Poreska uprava zaključiće ugovor.
Način preuzimanja otpadnog papira
Poreska uprava - klijent je u obavezi da Operateru prilikom preuzimanja otpadnog papira izda otpremnicu i Dokument o kretanju otpada u 4 (četiri) primerka, prema Zakonu o upravljanju otpadom („Sl. glasnik RS“, br. 36/2009...35/2023) i prema Pravilniku o obrascu Dokumenta o kretanju otpada i uputstvu za njihovo popunjavanje(„Sl. glasnik RS“, br. 114/2013).
Obaveza Operatera je da Dokument o kretanju otpada overen vrati Klijentu - Poreskoj upravi u roku od 10 dana nakon preuzimanja.
Obaveza Operatera je da na osnovu preuzete količine, napravi Zapisnik o ukupnoj količini otpada utvrđenog nakon merenja uz prisustvo predstavnika klijenta - Poreske uprave i isti dostavi klijentu.
Nakon dobijanja Zapisnika klijent - Poreska uprava će u roku od 5 radnih dana izraditi fakturu i dostaviti Operateru na realizaciju.
Preuzimanje otpadnog papira će se obavljati sa lokacija Poreske uprave u unapred utvrđenom terminu i dogovoru sa klijentom.
Troškove preuzimanja i transporta snosi Operater, kao i javne dažbine prema važećim propisima.
Sve informacije u vezi sa otuđenjem mogu se dobiti putem telefona 011/3346-627 i na mejl adresi dragana.miletic@purs.gov.rs
Kontakt osoba je Dragana Miletić.