Prodaja oduzetih stvari – motorna vozila usmenim javnim nadmetanjem (putničko motorno vozilo Opel Zafira 2.0 DTI)
Ministarstvo finansija, Poreska uprava - Centrala, Regionalno odeljenje za materijalne resurse Kragujevac, u postupku sa stvarima oduzetim u postupku kontrole, na osnovu člana 104. i 134. Zakona o poreskom postupku i poreskoj administraciji ("Sl. glasnik RS", br. 80/02...105/14 i 15/2016), oglašava:
P R O D A J U
ODUZETIH STVARI – MOTORNA VOZILA
USMENIM JAVNIM NADMETANjEM
Usmenim javnim nadmetanjem u smislu člana 104. stav 2. Zakona o poreskom postupku i poreskoj administarciji, smatra se usmeno javno nadmetanje na kome učestvuju najmanje dva ponuđača.
Na ovom usmenom javnom nadmetanju prodaje se sledeća pokretna stvar:
1. Putničko motorno vozilo Opel Zafira 2.0 DTI, registarskih oznaka: PN 022 BD , broj šasije: V0L0TGF7522015792, broj motora: Y2ODTH17A72275, godina proizvodnje: 2001, procenjene vrednosti 222.832,20 dinara, oduzeto po pravosnažnom rešenju Filijale Paraćin br. 47-00279/2015-0077-011 od 05.10.2015. godine (klauzula pravosnažnosti 22.10.2015. g.), od poreskog obveznika fizičkog lica.
Pokretna stvar koja se prodaje na ovom usmenom javnom nadmetanju se nalazi u Magacinu Regionalnog odeljenja Kragujevac u Sobovici, Račanski put bb.
2. Prijave za učešće na prvom usmenom javnom nadmetanju, dostavljaju se do 14.04.2016. godine do 15,00 časova, na adresu Poreska uprava Regionalno odeljenje Kragujevac, ul. 27. marta 14, ili lično 15.04.2016.g. do 10,00 časova u prostorijama Poreske uprave – Regionalno odeljenje Kragujevac.
Prijava treba da sadrži osnovne podatke o pravnom licu, odnosno preduzetniku ili radnji (lice za kontakt, ime lica koje će učestvovati u pogađanju, telefon za kontakt).
3. Postupak prodaje počeće 15.04.2016.godine u 13,15 časova u prostorijama Poreske uprave – Regionalno odeljenje Kragujevac , Velika sala u prizemlju zgrade „Bezistan“ ulica 27.marta beoj: 14 u Kragujevcu, za robu – pokretne stvari iz ovog oglasa.
4. Utvrđena pojedinačna vrednost koja predstavlja početnu cenu za pokretnu stvar – vozila, koje je predmet prodaje, sadržana je u stavu 1 ovog oglasa.
5. Roba (pokretna stvar – vozilo) se može razgledati radnim danima do 14.04.2015. godine, u vremenu od 09 do 14 časova, uz prethodni dogovor potencijalnog kupca i prodavca, a za bliže informacije lice za kontakt je Milica Andrejić, tel. 064/84-23-883 i nameštenici u Magacinu Regiopnalnog odeljenja Kragujevac u Sobovici, tel. 034/679-25-76.
6. Pokretna stvar – vozilo, koja se izlaže prodaji usmenim javnim nadmetanjem ne može se prodati po ceni nižoj od 60% utvrđene vrednosti na prvom usmenom javnom nadmetanju, niti po ceni nižoj od 30% utvrđene vrednosti na drugom usmenom javnom nadmetanju.
7. Kupac oduzetih stvari ne može biti poreski obveznik od koga je roba oduzeta, lice zaposleno u Poreskoj upravi i sa njima povezana lica.
8. Pokretna stvar – vozilo, prodaje se u viđenom stanju bez prava na reklamaciju, bez garancije o kvalitetu.
9. Na usmenom javnom nadmetanju na kome se prodaju pokretne stvari čija je pojedinačna vrednost preko 200.000,00 dinara, mogu učestvovati pravna lica, preduzetnici i fizička lica koja polože depozit u visini od 10% od procenjene vrednosti pokretne stvari. Zainteresovani za učešće u ovom postupku javnog nadmetanja, da bi bili legitimni učesnici, uplaćuju depozit u iznosu od 10% početne vrednosti i to:
* za vozilo iz stava 1 iznos od 22.283,00 dinara sa pozivom na broj: 47-00279/2015-0077-011
10. Dokaz je uplata navedenog iznosa, izvršena na depozitni račun Regionalnog odeljenja Kragujevac, koji se vodi kod Filijale uprave za trezor u Kragujevcu broj: 840-1049804-15. Dokaz o uplati (izvod banke ili kopija uplatnice) dostavlja se komisiji pre početka prodaje.
11. Posle svakog usmenog javnog nadmetanja, uplaćeni depozit se vraća učesnicima koji su isti uplatili, a nisu kupili robu. Učesnik javnog nadmetanja koji je kupio robu, po završenom usmenom javnom nadmetanju dobija račun na iznos po kome je kupio robu i isti uplaćuje najkasnije u roku od 8 (osam) dana od dana prijema računa , na žiro račun Regionalnog odeljenja Kragujevac, koji se vodi kod Filijale uprave za trezor u Kragujevcu broj: 840-9537845-41.
12. Posle izvršene uplate celokupnog iznosa za kupljenu robu, kupac će dobiti potvrdu o preuzimanju robe i biće mu vraćen uplaćeni depozit. U slučaju da kupac ne izvrši plaćanje iznosa iz računa za kupljenu robu u ostavljenom roku za plaćanje, uplaćeni depozit se ne vraća.
13. Učesnici u postupku prodaje moraju imati pisano ovlašćenje (pravna lica i preduzetnici), a fizička lica važeću ličnu kartu ili pasoš.
Koordinator
Dragutin Milovanović