Javni konkurs za popunjavanje izvršilačkih radnih mesta u Ministarstvu finansija – Poreskoj upravi
štampaj23. 10. 2024.
Ministarstvo finansija – Poreska uprava na osnovu člana 169b Zakona o poreskom postupku i poreskoj administraciji („Sl. glasnik RS“, br. 80/02, 84/02-ispravka, 23/03-ispravka, 70/03, 55/04, 61/05, 85/05-drugi zakon, 62/06-drugi zakon, 61/07, 20/09, 72/09-drugi zakon, 53/10, 101/11, 2/12-ispravka, 93/12, 47/13, 108/13, 68/14, 105/14, 112/15, 15/16, 108/16, 30/18, 95/18, 86/19, 144/20, 96/21, 138/22), člana 9. stav 1. Uredbe o internom i javnom konkursu za popunjavanje radnih mesta u državnim organima („Sl. glasnik RS“, br. 2/19, 67/21) i Zaključka Komisije za davanje saglasnosti za novo zapošljavanje i dodatno radno angažovanje kod korisnika javnih sredstava 51 Broj: 112-9085/2024 od 30. septembra 2024. godine, oglašava
JAVNI KONKURS ZA POPUNjAVANjE IZVRŠILAČKIH RADNIH MESTA U MINISTARSTVU FINANSIJA – PORESKOJ UPRAVI
I Organ u kome se radna mesta popunjavaju:
Ministarstvo finansija – Poreska uprava, 11080 Beograd - Zemun, Ulica cara Dušana br. 145.
II Radna mesta koja se popunjavaju:
1. Radno mesto: kancelarijsko-evidencioni poslovi, u zvanju viši poreski referent, Centrala Poreske uprave, Sektor za kontrolu, sa sedištem Centrala - 1 izvršilac;
Opis poslova: Vrši analitičko tehničke poslove na tehničkoj pripremi i obradi podataka u cilju izrade informacija, izveštaja i analiza iz delokruga Sektora. Vrši stručno-operativne i statističko-evidencione poslove na tehničkoj pripremi i obradi podataka u cilju izrade informacija, izveštaja i analiza iz delokruga Sektora. Obavlja i administrativno-tehničke poslove za potrebe Sektora. Odgovoran je za tačnost unetih podataka i odštampanih izveštaja; obavlja i druge poslove po nalogu pomoćnika direktora.
Uslovi: SSS - društvenog, prirodnog ili tehničkog smera; radno iskustvo u struci od najmanje 3 godine; položen državni stručni ispit, kao i kompetencije potrebne za rad na radnom mestu.
Mesto rada: Beograd
2. Radno mesto: rukovodilac grupe, u zvanju viši poreski savetnik, Centrala Poreske uprave, Sektor za ljudske resurse, Odeljenje za koordinaciju rada odseka za ljudske resurse, Odsek za ljudske resurse Beograd, Grupa za podršku rada filijala u oblasti radnih odnosa Beograd, sa sedištem Beograd - 1 izvršilac;
Opis poslova: Rukovodi radom Grupe, organizuje i usmerava rad izvršilaca i obavlja najsloženije poslove iz delokruga Grupe; odgovara za zakonito i blagovremeno izvršavanje poslova iz delokruga Grupe; određuje prioritete i dinamiku izvršavanja poslova; prati propise iz oblasti radnih odnosa, ostvaruje komunikaciju sa zaposlenima u drugim organizacionim jedinicama iz oblasti radnih odnosa; sarađuje sa organizacionom jedinicom nadležnom za poslove materijalnih resursa u postupku ostvarivanja prava na naknade i druga primanja zaposlenih. Obavlja i druge poslove po nalogu šefa odseka.
Uslovi: Stečeno visoko obrazovanje iz naučne oblasti pravne nauke na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu, položen državni stručni ispit, radno iskustvo u struci od najmanje 7 godina, kao i potrebne kompetencije za rad na radnom mestu.
Mesto rada: Beograd
3. Radno mesto: poreski inspektor za poslove kontrole, u zvanju poreski savetnik, Filijala B Pančevo, Odeljenje za poresku kontrolu, Odsek za kontrolu povraćaja PDV-a, refakcije akcize, evidentiranje prometa i neregistrovane, odnosno neprijavljene delatnosti, Grupa za evidentiranje prometa i neregistrovanu, odnosno neprijavljenu delatnost, sa sedištem Pančevo - 1 izvršilac;
Opis poslova: Sprovodi inspekcijski nadzor i preventivno delovanje. Obavlja poslove kontrole evidentiranje prometa preko fiskalne kase, kod pravnih lica, preduzetnika i fizičkih lica i kontrolu neregistrovane, odnosno neprijavljene delatnosti, učestvuje u popisu robe kod poreskih obveznika; izrađuje zapisnike i nacrte rešenja, izdaje prekršajni nalog odnosno sačinjava obaveštenje o učinjenom prekršaju i/ili izveštaj o postojanju osnova sumnje da je izvršeno poresko krivično delo; sprovodi postupak povodom žalbe, dostavlja žalbe nadležnom drugostepenom organu; odgovoran je za tačno i blagovremeno ažuriranje podataka o kontroli u aplikaciji kontrole. Po potrebi obavlja složene poslove kontrole pdv i kontrolu refakcije akcize, kod pravnih lica, preduzetnika i fizičkih lica, po nalozima Centrale i filijale, kao i kontrole koje se vrše u saradnji sa Poreskom policijom. Obavlja i druge poslove iz nadležnosti odeljenja po nalogu rukovodioca Grupe.
Uslovi: Stečeno visoko obrazovanje iz naučne oblasti pravne ili ekonomske nauke na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu, položen državni stručni ispit i ispit za inspektora, radno iskustvo u struci od najmanje 3 godine, kao i kompetencije potrebne za rad na radnom mestu.
Mesto rada: Pančevo
4. Radno mesto: poreski inspektor 1 za poslove kontrole, u zvanju poreski savetnik I, Filijala B Kragujevac, Odeljenje za poresku kontrolu, Odsek za kontrolu povraćaja PDV-a, refakcije akcize, evidentiranje prometa i neregistrovane, odnosno neprijavljene delatnosti, Grupa za PDV i akcize, sa sedištem Kragujevac - 2 izvršioca;
Opis poslova: Sprovodi inspekcijski nadzor i preventivno delovanje. Obavlja složene poslove kontrole pdv i kontrolu refakcije akcize, kod pravnih lica, preduzetnika i fizičkih lica, po nalozima Centrale i filijale, kao i kontrole koje se vrše u saradnji sa Poreskom policijom; izrađuje zapisnike i nacrte rešenja, izdaje prekršajni nalog odnosno sačinjava obaveštenje o učinjenom prekršaju i/ili izveštaj o postojanju osnova sumnje da je izvršeno poresko krivično delo; sprovodi postupak povodom žalbe, dostavlja žalbe nadležnom drugostepenom organu; odgovoran je za tačno i blagovremeno ažuriranje podataka o kontroli u aplikaciji kontrole. Obavlja i druge poslove iz nadležnosti odeljenja po nalogu rukovodioca Grupe.
Uslovi: Stečeno visoko obrazovanje iz naučne oblasti pravne ili ekonomske nauke na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu, položen državni stručni ispit i ispit za inspektora, radno iskustvo u struci od najmanje 5 godina, kao i kompetencije potrebne za rad na radnom mestu.
Mesto rada: Kragujevac
III Faze izbornog postupka i učešće kandidata:
Izborni postupak se sprovodi iz više obaveznih faza i to sledećim redosledom: provera opštih funkcionalnih kompetencija, provera posebnih funkcionalnih kompetencija, provera ponašajnih kompetencija i intervju sa Konkursnom komisijom.
U svakoj fazi izbornog postupka vrši se vrednovanje kandidata i samo kandidat koji ispuni unapred određeno merilo za proveru određene kompetencije u jednoj fazi izbornog postupka može da učestvuje u proveri sledeće kompetencije u istoj ili narednoj fazi.
U izbornom postupku proveravaju se:
1. Opšte funkcionalne kompetencije i to:
- „Organizacija i rad državnih organa Republike Srbije“ - proveravaće se putem testa, na računaru;
- „Digitalna pismenost“ – proveravaće se rešavanjem zadataka praktičnim radom na računaru;
- „Poslovna komunikacija“ – proveravaće se pisanom simulacijom na računaru.
Napomena: U pogledu provere opšte funkcionalne kompetencije „Digitalna pismenost“ (posedovanja znanja i veština u osnovama korišćenja računara, osnovama korišćenja interneta, obradi teksta i tabelarne kalkulacije), ako učesnik konkursa poseduje važeći sertifikat, potvrdu ili drugi odgovarajući dokaz o posedovanju znanja i veština iz navedenih oblasti i želi da na osnovu njega bude oslobođen testiranja kompetencije „Digitalna pismenost“, neophodno je da uz prijavni obrazac (uredno i u potpunosti popunjen u delu * Rad na računaru), dostavi i traženi dokaz u originalu ili overenoj fotokopiji.
Konkursna komisija može odlučiti da se kandidatu izvrši provera navedene kompetencije ako uvidom u dostavljeni dokaz ne može potpuno da oceni posedovanje ove kompetencije.
Informacije o materijalima za pripremu kandidata za proveru opštihfunkcionalnih kompetencija mogu se naći na sajtu Službe za upravljanje kadrovima www.suk.gov.rs.
2. Provera posebnih funkcionalnih kompetencija:
Nakon prijema izveštaja o rezultatima provere opštih funkcionalnih kompetencija, među kandidatima koji su ispunili merila za proveru opštih funkcionalnih kompetencija vrši se provera posebnih funkcionalnih kompetencija i to:
Za radno mesto pod rednim brojem 1. kancelarijsko-evidencioni poslovi, proveravaju se sledeće posebne funkcionalne kompetencije:
1. Posebne funkcionalne kompetencije za oblast rada – administrativno-tehnički poslovi (kancelarijsko poslovanje, metode i tehnike prikupljanja podataka radi dalje obrade, tehnike evidentiranja i ažuriranja podataka u relevantnim bazama podataka, tehnike izrade potvrda i uverenja o kojima se vodi službena evidencija, tehnike pripreme materijala radi daljeg prikazivanja i upotrebe i metode vođenja internih i dostavnih knjiga) proveravaće se putem simulacije u pisanom obliku;
2. Posebne funkcionalne kompetencije za određeno radno mesto – planska dokumenta, propisi i akti iz nadležnosti i organizacije organa (Zakon o poreskom postupku i poreskoj administraciji) proveravaće se putem simulacije u pisanom obliku.
Za radno mesto pod rednim brojem 2. rukovodilac grupe, proveravaju se sledeće posebne funkcionalne kompetencije:
1. Posebne funkcionalne kompetencije za oblast rada – poslovi upravljanja ljudskim resursima (propisi u oblasti radno-pravnih odnosa u državnim organima, kompetencije za rad državnih službenika, bazične funkcije upravljanja ljudskim resursima: analiza posla, kadrovsko planiranje, regrutacija, selekcija, uvođenje u posao, ocenjivanje, nagrađivanje i napredovanje, stručno usavršavanje) proveravaće se putem simulacije u pisanom obliku;
2. Posebne funkcionalne kompetencije za određeno radno mesto – planska dokumenta, propisi i akti iz nadležnosti i organizacije organa (Zakon o poreskom postupku i poreskoj administraciji) proveravaće se putem simulacije u pisanom obliku;
3. Posebne funkcionalne kompetencije za određeno radno mesto – propisi iz delokruga radnog mesta (Zakon o radu, Zakon o opštem upravnom postupku ) proveravaće se putem simulacije u pisanom obliku.
Za radno mesto pod rednim brojem 3. poreski inspektor za poslove kontrole, proveravaju se sledeće posebne funkcionalne kompetencije:
1. Posebne funkcionalne kompetencije za oblast rada – inspekcijskih poslova (opšti upravni postupak i osnove upravnih sporova, osnove kaznenog prava i kaznenog postupka, osnove prekršajnog prava i prekršajni postupak, osnove privrednog prava i privrednog poslovanja, postupak inspekcijskog nadzora i osnove metodologije analize rizika, funkcionalni jedinstveni informacioni sistem, osnove veštine komunikacije i konstruktivnog rešavanja konflikta i upravljanje stresom i kodeks ponašanja i etike ponašanja) proveravaće se putem simulacije u pisanom obliku;
2. Posebne funkcionalne kompetencije za oblast rada – stručno-operativni poslovi (izrade opštih, pojedinačnih i drugih pravnih i ostalih akata) proveravaće se putem simulacije u pisanom obliku;
3. Posebne funkcionalne kompetencije za određeno radno mesto – planska dokumenta, propisi i akti iz nadležnosti i organizacije organa (Zakon o poreskom postupku i poreskoj administraciji, Zakon o porezu na dobit pravnih lica, Zakon o PDV-u) proveravaće se putem simulacije u pisanom obliku.
Za radno mesto pod rednim brojem 4. poreski inspektor 1 za poslove kontrole, proveravaju se sledeće posebne funkcionalne kompetencije:
1. Posebne funkcionalne kompetencije za oblast rada – inspekcijskih poslova (opšti upravni postupak i osnove upravnih sporova, osnove kaznenog prava i kaznenog postupka, osnove prekršajnog prava i prekršajni postupak, osnove privrednog prava i privrednog poslovanja, postupak inspekcijskog nadzora i osnove metodologije analize rizika, funkcionalni jedinstveni informacioni sistem, osnove veštine komunikacije i konstruktivnog rešavanja konflikta i upravljanje stresom i kodeks ponašanja i etike inspektora) proveravaće se putem simulacije u pisanom obliku;
2. Posebne funkcionalne kompetencije za oblast rada – stručno-operativni poslovi (tehnike izrade opštih, pojedinačnih i drugih pravnih i ostalih akata) proveravaće se putem simulacije u pisanom obliku;
3. Posebne funkcionalne kompetencije za određeno radno mesto – planska dokumenta, propisi i akti iz nadležnosti i organizacije organa (Zakon o poreskom postupku i poreskoj administraciji, Zakon o porezu na dodatu vrednost i Pravilnik o porezu na dodatu vrednost) proveravaće se putem simulacije u pisanom obliku.
3. Provera ponašajnih kompetencija:
Ponašajne kompetencije za radna mesta pod rednim brojem 1., 3. i 4. iz stava II teksta konkursa (upravljanje informacijama, upravljanje zadacima i ostvarivanje rezultata, orijentacija ka učenju i promenama, izgradnja i održavanje profesionalnih odnosa, savesnost, posvećenost i integritet) proveravaće se putem: psihometrijskih testova i intervjua baziranog na kompetencijama.
Ponašajne kompetencije za radno mesto pod rednim brojem 2. iz stava II teksta konkursa (upravljanje informacijama, upravljanje zadacima i ostvarivanje rezultata, orijentacija ka učenju i promenama, izgradnja i održavanje profesionalnih odnosa, savesnost, posvećenost i integritet, upravljanje ljudskim resursima) proveravaće se putem: psihometrijskih testova i intervjua baziranog na kompetencijama.
4. Intervju sa Konkursnom komisijom i vrednovanje kandidata za sva izvršilačka radna mesta:
Procena motivacije za rad na radnom mestu u organu i prihvatanje vrednosti državnih organa – proveravaće se putem intervjua sa Konkursnom komisijom (usmeno).
IV Adresa na koju se podnosi popunjen obrazac prijave na javni konkurs:
Popunjen Obrazac prijave na konkurs šalje se poštom na adresu Ministarstva finansija - Poreska uprava, 11080 Beograd - Zemun, Ulica cara Dušana br. 145 ili se predaje neposredno na pisarnicu Ministarstva finansija–Poreska uprava, 11080 Beograd - Zemun, Ulica cara Dušana br. 145, sa naznakom „Za javni konkurs za popunjavanje izvršilačkih radnih mesta u Ministarstvu finansija – Poreskoj upravi ”.
V Lica koja su zadužena za davanje obaveštenja o javnom konkursu u periodu od 08 do 15 sati:
Ministarstvo finansija, Poreska uprava:
Aleksandar Kozomara, 011/6969-373;
Milica Todorović, 011/6969-426;
Nikola Golubović, 011/6969-343.
VI Opšti uslovi za zaposlenje: državljanstvo Republike Srbije; da je učesnik konkursa punoletan; da učesniku konkursa ranije nije prestajao radni odnos u državnom organu zbog teže povrede dužnosti iz radnog odnosa i da nije osuđivan na kaznu zatvora od najmanje šest meseci.
VII Rok za podnošenje prijava: rok za podnošenje prijava je 8 dana i počinje da teče narednog dana od dana objavljivanja u periodičnom izdanju oglasa Nacionalne službe za zapošljavanje.
VIII Prijava na javni konkurs vrši se na Obrascu prijave koji je dostupan na internet prezentaciji Službe za upravaljanje kadrovima i Poreske uprave. Štampana verzija obrasca prijave dostupna je na adresi Ministarstva finansija – Poreska uprava, 11080 Beograd - Zemun, Ulica cara Dušana br. 145.
Prilikom predaje prijave na javni konkurs, prijava dobija šifru pod kojom podnosilac prijave učestvuje u daljem izbornom postupku. Šifra prijave unosi se u obrazac prijave nakon što Konkursna komisija sastavi spisak kandidata među kojima se sprovodi izborni postupak.
Podnosioci prijave se obaveštavaju o dodeljenoj šifri u roku od tri dana od dana prijema prijave, dostavljanjem navedenog podatka na način koji je u prijavi naznačen za dostavu obaveštenja.
IX Dokazi koje prilažu kandidati koji su uspešno prošli faze izbornog postupka pre intervjua sa Konkursnom komisijom: original ili overena fotokopija izvoda iz matične knjige rođenih; original ili overena fotokopija uverenja o državljanstvu; original ili overena fotokopija diplome kojom se potvrđuje stručna sprema (ukoliko kandidat ima više diploma sa stečenim visokim obrazovanjem potrebno je da dostavi sve diplome); original ili overena fotokopija dokaza o radnom iskustvu u struci (potvrda, rešenje i drugi akti kojima se dokazuje na kojim poslovima, sa kojom stručnom spremom i u kom vremenskom periodu je stečeno radno iskustvo); original ili overena fotokopija dokaza o položenom državnom stručnom ispitu za rad u državnim organima (kandidati sa položenim pravosudnim ispitom umesto dokaza o položenom državnom stručnom ispitu podnose dokaz o položenom pravosudnom ispitu), original ili overena fotokopija dokaza o položenom ispitu za inspektora (za radna mesta pod rednim brojem 3. i 4.).
Državni službenik koji se prijavljuje na javni konkurs, umesto uverenja o državljanstvu i izvoda iz matične knjige rođenih, podnosi original ili overenu fotokopiju rešenja o raspoređivanju ili premeštaju na radno mesto u organu u kome radi ili rešenja da je državni službenik neraspoređen.
Svi dokazi prilažu se u originalu ili fotokopiji koja je overena kod javnog beležnika (izuzetno u gradovima i opštinama u kojima nisu imenovani javni beležnici, priloženi dokazi mogu biti overeni u osnovnim sudovima, sudskim jedinicama, prijemnim kancelarijama osnovnih sudova, odnosno opštinskim upravama kao povereni posao). Kao dokaz se mogu priložiti i fotokopije dokumenata koje su overene pre 1. marta 2017. godine u osnovnim sudovima, odnosno opštinskim upravama.
X Dokumenta o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija su: original ili overen izvod iz matične knjige rođenih, original ili overeno uverenje o državljanstvu i original ili overena fotokopija uverenja o položenom držanom stručnom ispitu za rad u državnim organima/uverenje o položenom pravosudnom ispitu, original ili overena fotokopija uverenja o položenom ispitu za inspektora.
Zakonom o opštem upravnom postupku („Službeni glasnik RS“, br. 18/16 i 95/18 - autentično tumačenje i 2/23) propisano je, između ostalog, da je organ dužan da po službenoj dužnosti, u skladu sa zakonom, vrši uvid u podatke o činjenicama neophodnim za odlučivanje o kojima se vodi službena evidencija, da ih pribavlja i obrađuje (član 9. stav 3.); da u postupku koji se pokreće po zahtevu stranke organ može da vrši uvid, pribavlja i obrađuje lične podatke o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija kada je to neophodno za odlučivanje, osim ako stranka izričito izjavi da će te podatke pribaviti sama (član 103. stav 3).
Potrebno je da učesnik konkursa u delu Izjava*, u obrascu prijave, zaokruži na koji način želi da se pribave njegovi podaci iz službenih evidencija.
XI Rok za podnošenje dokaza: Kandidati koji su uspešno prošli faze izbornog postupka, pre intervjua sa Konkursnom komisijom pozivaju se da u roku od pet radnih dana od dana prijema obaveštenja, dostave navedene dokaze koji se prilažu u konkursnom postupku.
Kandidati koji ne dostave dokaze koji se prilažu u konkursnom postupku, odnosno koji na osnovu dostavljenih ili pribavljenih dokaza ne ispunjavaju uslove za zaposlenje, pismeno se obaveštavaju da su isključeni iz daljeg izbornog postupka. Dokazi se dostavljaju na adresu Ministarstvo finansija – Poreska uprava, 11080 Beograd - Zemun, Ulica cara Dušana br. 145.
XII Trajanje radnog odnosa:
Za sva radna mesta iz stava II teksta konkursa zasniva se radni odnos na neodređeno vreme.
Napomena: Članom 9. Zakona o državnim službenicima („Sl. glasnik RS“, br. 79/05, 81/05-ispravka, 83/05-ispravka, 64/07, 67/07-ispravka, 116/08, 104/09, 99/14, 94/17, 95/18, 157/20 i 142/22), propisano je da su kandidatima pri zapošljavanju u državni organ pod jednakim uslovima dostupna sva radna mesta i da se izbor kandidata vrši na osnovu provere kompetencija.
Kao državni službenik na izvršilačkom radnom mestu može da se zaposli i lice koje nema položen državni stručni ispit, ali je dužno da ga položi u propisanom roku. Položen državni stručni ispit nije uslov, niti prednost za zasnivanje radnog odnosa. Probni rad je obavezan za sve koji prvi put zasnivaju radni odnos u državnom organu. Probni rad za radni odnos na neodređeno vreme traje šest meseci - državni službenik na probnom radu koji je zasnovao radni odnos na neodređeno vreme i državni službenik koji je zasnovao radni odnos na neodređeno vreme, a koji nema položen državni stručni ispit, polaže državni stručni ispit u roku od šest meseci od dana zasnivanja radnog odnosa.
Lice na probnom radu koje je radni odnos zasnovalo na radnom mestu inspektora na neodređeno vreme i lice koje je zasnovalo radni odnos na radnom mestu inspektora na neodređeno vreme, a nema položen ispit za inspektora, u roku od šest meseci od dana zasnivanja radnog odnosa.
XIII Datum i mesto provere kompetencija učesnika konkursa u izbornom postupku.
Sa kandidatima čije su prijave blagovremene, dopuštene, razumljive, potpune i koji ispunjavaju uslove predviđene oglasom o javnom konkursu, na osnovu podataka navedenih u obrascu prijave na konkurs, izborni postupak će se sprovesti počev od 13.11.2024. godine, o čemu će učesnici konkursa biti obavešteni na način koji su naveli u svojim prijavama.
Provera opštih funkcionalnih kompetencija, posebnih funkcionalnih kompetencija i ponašajnih kompetencija će se obaviti u prostorijama Službe za upravljanje kadrovima, Beograd, Bulevar Mihajla Pupina br. 2.
Intervju sa Konkursnom komisijom će se obaviti u prostorijamaMinistarstva finansija – Poreska uprava, 11080 Beograd - Zemun, Ulica cara Dušana br. 145.
Kandidati koji uspešno prođu jednu fazu izbornog postupka obaveštavaju se o datumu, mestu i vremenu sprovođenja naredne faze izbornog postupka na kontakte e-mail adrese i brojeve telefona, koje navedu u svojim obrascima prijave.
Napomena: Neblagovremene, nedopuštene, nerazumljive ili nepotpune prijave biće odbačene. Javni konkurs sprovodi Konkursna komisija koju je imenovao direktor Poreske uprave.
Ovaj konkurs objavljuje se na internet strani Poreske uprave, na portalu e-uprave, u periodičnom izdanju oglasa Nacionalne službe za zapošljavanje i na internet strani Službe za upravljanje kadrovima.
Svi izrazi, pojmovi, imenice, pridevi i glagoli u ovom oglasu koji su upotrebljeni u muškom rodu, odnose se bez diskriminacije i na osobe ženskog pola.